Πολιτική Επιστροφών
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ESHOP
Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε; Μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας ή τιμολόγιο.
ΑΛΛΑΓH ΠΡΟΪOΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ:
Το κατάστημά μας είναι πρόθυμο να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να το αλλάξει με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τo κατάστημα μέσω τηλεφώνου στο 2311822911 ( 10:00-17:00 ) από Δευτέρα εώς Παρασκευή *εκτός αργιών, έχοντας διαθέσιμες τις εξής πληροφορίες:
Όνομα πελάτη, αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας, ημερομηνία και αριθμό πρωτότυπου παραστατικού πώλησης, και το λόγο επιστροφής ή μια περιγραφή του προβλήματος.
Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην πρωτότυπη συσκευασία του, με όλα τα παρελκόμενα υλικά, και με το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης. Η συσκευασία και το προϊόν θα πρέπει να έχουν διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση. Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.
Προβλήματα κατά την παραλαβή
Πριν την παραλαβή της συσκευής:
Το κατάστημα μας έχει ελέγξει την λειτουργία όλων των συσκευών πριν την αποστολή τους. Κατά την παραλαβή θα πρέπει να ελέγχετε την συσκευασία με προσοχή . Αν διαπιστώσετε ότι η συσκευασία βρίσκεται σε κακή κατάσταση δεν θα πρέπει να παραλάβετε το δέμα και θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας. Θα φροντίσουμε να ελεγχθεί το δέμα από την μεταφορική και αν υπάρχει πρόβλημα στο περιεχόμενο θα προχωρήσουμε σε άμεση αντικατάσταση. Σε περίπτωση που το περιεχόμενο είναι εντάξει αλλά παρόλα αυτά η καλή κατάσταση της συσκευασίας είναι σημαντική για εσάς, για παράδειγμα αν η συσκευή προορίζεται για δώρο, τότε θα προχωρήσουμε σε άμεση αντικατάσταση.
Για να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση θα πρέπει η συσκευή να φτάσει πίσω στο κατάστημά μας και στη συνέχεια να προχωρήσουμε σε νέα αποστολή.
Η αντικατάσταση θα γίνει χωρίς να επιβαρυνθείτε τα έξοδα επιστροφής ή επιπλέον έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση της συσκευής από την πλευρά μας, για παράδειγμα αν το απόθεμα της συσκευής έχει εξαντληθεί, τότε αφού παραλάβουμε πίσω την συσκευή, θα επιστρέψουμε σε έναν δικό σας τραπεζικό λογαριασμό την αξία της συσκευής και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε για να παραλάβετε την συσκευή.
Σε περίπτωση που είναι δυνατή η αντικατάσταση της συσκευής αλλά εσείς θέλετε απλά να ακυρώσετε την παραγγελία τότε θα επιστρέψουμε την αξία της συσκευής και τα έξοδα αποστολής που είχατε πληρώσει αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής.
Προβλήματα μετά την παραλαβή της συσκευής:
Στο twinshop.gr έχουμε όλη την καλή διάθεση να σας βοηθήσουμε με οτιδήποτε σας προβληματίσει ακόμα και μετά την παραλαβή για να έχετε μια ολοκληρωτικά καλή εμπειρία αγοράς.
Αφού διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την συσκευή που μόλις παραλάβατε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω διαδικασίες για να λυθεί το πρόβλημά σας με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Για να ισχύουν τα παρακάτω θα πρέπει να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα εντός δεκατεσσάρων ημερών απο την παραλαβή της παραγγελίας σας.
1) Αν η συσκευή δεν λειτουργεί σωστά , για να γλιτώσετε από την αναμονή μίας μη αναγκαίας αντικατάστασης, θα πρέπει να μιλήσετε αρχικά με κάποιον εξουσιοδοτημένο τεχνικό για να διαπιστωθεί αν το πρόβλημα οφείλεται στη συσκευή ή σε λανθασμένες κινήσεις από την πλευρά σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας αυτό μπορεί να γίνει είτε από το τηλέφωνο είτε με επίσκεψη σε κάποιο κοντινό εξουσιοδοτημένο κατάστημα σέρβις. Μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε. Να θυμάστε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις που αντιμετωπίζουμε, οι πελάτες είναι αρχικά σίγουροι ότι φταίει η συσκευή αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι κάνουν κάτι λάθος. Π.χ δεν τοποθετούν σωστά την κανάτα ενός Μπλέντερ και για λόγους ασφαλείας δεν ξεκινάει η συσκευή.
Αν η συσκευή τελικά είναι ελαττωματική τότε θα γίνει αντικατάσταση.
Την διαδικασία της αντικατάστασης την αναλαμβάνει είτε η αντιπροσωπία είτε το κατάστημά μας, ανάλογα με την περίπτωση, την περιοχή του πελάτη και το είδος της συσκευής.
Η αντικατάσταση θα γίνει χωρίς να επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής ή επιπλέον έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση της συσκευής από την πλευρά μας, για παράδειγμα αν το απόθεμα της συσκευής έχει εξαντληθεί, τότε αφού παραλάβουμε πίσω την συσκευή, θα επιστρέψουμε σε έναν δικό σας τραπεζικό λογαριασμό την αξία της συσκευής και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε για την συσκευή.
Σε περίπτωση που είναι δυνατή η αντικατάσταση της συσκευής αλλά εσείς θέλετε απλά να ακυρώσετε την παραγγελία τότε θα επιστρέψουμε την αξία της συσκευής και τα έξοδα αποστολής που είχατε πληρώσει αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής.
Για την αντικατάσταση θα πρέπει πρώτα η συσκευή να φτάσει πίσω σε εμάς ή στη συνεργαζόμενη αποθήκη/σέρβις που θα σας υποδείξουμε μετά την επικοινωνία μας και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε σε νέα αποστολή.
Προσοχή, για να ισχύουν όλα τα παραπάνω θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
2) Αν η συσκευή είναι σπασμένη, θα πρέπει να γνωρίζετε καταρχάς ότι η εγγύηση όπως και πολλές πολιτικές DOA αυστηρά δεν καλύπτουν σπασίματα εφόσον θεωρούνται ζημιές από υπαιτιότητα του πελάτη. Παρόλα αυτά εμείς κατανοούμε ότι μετά την δεματοποίηση από εμάς και μέχρι την παραλαβή του δέματος από εσάς πολλά μπορούν να συμβούν. Μπορεί για παράδειγμα η συσκευή να έχει κακοποιηθεί από κάποιο μεταφορέα.
Αν το σπάσιμο οφείλεται ξεκάθαρα στη μεταφορά, ακόμα και αν δεν υπήρχε κάποιο εμφανές σημάδι στην εξωτερική συσκευασία θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας ώστε σε συνεργασία με την μεταφορική που σας εξυπηρέτησε να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της συσκευής αφού πρώτα αναλάβει την ευθύνη της ζημιάς η μεταφορική. Πρακτικά δηλαδή κάποιος εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει με την μεταφορική εταιρία η οποία θα παραλάβει το προβληματικό δέμα για γνωμάτευση. Στη συνέχεια αφού αποδειχθεί ότι η ζημιά προέκυψε κατά την μεταφορά, το κατάστημά μας θα προχωρήσει άμεσα σε αντικατάσταση.
Η αντικατάσταση θα γίνει χωρίς να επιβαρυνθείτε επιπλέον έξοδα αποστολής ή επιστροφής.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση της συσκευής από την πλευρά μας, για παράδειγμα αν το απόθεμα της συσκευής έχει εξαντληθεί, τότε αφού παραλάβουμε πίσω την συσκευή, θα επιστρέψουμε σε έναν δικό σας τραπεζικό λογαριασμό την αξία της συσκευής και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε για την συσκευή.
Σε περίπτωση που είναι δυνατή η αντικατάσταση της συσκευής αλλά εσείς θέλετε απλά να ακυρώσετε την παραγγελία τότε θα επιστρέψουμε την αξία της συσκευής και τα έξοδα αποστολής που είχατε πληρώσει αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας.
Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατόν με το κατάστημά μας ή με την μεταφορική εταιρία που σας εξυπηρέτησε γιατί αν περάσει κάποιος χρόνος θα είναι δύσκολο να αποδείξετε ότι η συσκευή κακοποιήθηκε από κάποιον μεταφορέα.
3) Αν η συσκευή δεν σας ικανοποιεί:
Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης. Αν δεν έχετε κάποιο τρόπο να στείλετε πίσω την συσκευή, υπάρχει δυνατότητα να χρεωθείτε τα έξοδα επιστροφής σύμφωνα με το κόστος που περιγράφεται στη σελίδα «Τρόποι αποστολής» και να αναλάβουμε την επιστροφή της συσκευής χρησιμοποιώντας τις εταιρίες μεταφορών με τις οποίες συνεργάζεται η επιχείρησή μας.
Θα θέλαμε να επισημάνουμε και πάλι ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ειδών προσωπικής φροντίδας βάση νόμου για λόγους μη ικανοποίησης (Αφορά προϊόντα όπως Κουρευτικές μηχανές, ισιωτικά μαλλιών ή συσκευές για μπούκλες, πιστολάκια, αποτριχωτικές μηχανές, κτλ.) και η κακή χρήση του προιόντος δεν καλύπτεται από την εγγύηση του προιόντος.
Το προιόν θα γίνει δεκτό εφόσον επιστραφεί στην αρχική του μορφή , συσκευασμένο όπως το παρέλαβε ο πελάτης και με όλα τα περιεχόμενα στη συσκευασία. Σε περίπτωση που η συσκευασία είναι κακοποιημένη ή το προϊόν είναι φθαρμένο/χρησιμοποιημένο, η επιστροφή μπορεί να μή γίνει δεκτή. Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης του προϊόντος, της συσκευασίας και του περιεχομένου της. Εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από τον τρόπο που περιγράφεται ανωτέρω, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή. Όσον αφορά τις συσκευές εγγραφής ήχου ή βίντεο ή βίντεο και ήχου, όπως π.χ. τα CD, DVD κ.λπ., καθώς και το λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.λπ., στα είδη υγιεινής, εφόσον τα προϊόντα αυτά έχουν αποσφραγισθεί, στα προϊόντα που έχουν εξατομικευτεί (π.χ. με registration του πελάτη) κ.λπ., δικαίωμα επιστροφής δεν υφίσταται.
Αφού παραλάβουμε την συσκευή στο κατάστημα, θα προχωρήσουμε εντός 7 ημερολογιακών ημερών σε επιστροφή της αξίας των εμπορευμάτων που επεστράφησαν σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. (Τα έξοδα αποστολής που είχατε πληρώσει αρχικά για την παραλαβή της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται).
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
• Επικοινωνήστε με το κατάστημα.
• Τοποθετήστε τα είδη και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία.
• Παραδώστε το δέμα στην “Courier ή Μεταφορική Εταιρεία” με χρέωση παραλήπτη και την ένδειξη επιστροφή, χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής
Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
Εμμανουήλ Παππά & Κ.Κρυστάλλη 10
Τ.Κ. 55134
Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη
τηλ 2311822911
Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί περίπου 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που παραλαμβάνουμε το δέμα. Αν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.
Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε και πάλι μαζί σας.
Εάν πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς.
Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για μία αλλαγή ανά παραγγελία.